Lördag!

Dagen börja med att jag vakna upp med Margit, hon skulle ta bussen vid 10:55 så hon han fixa lite tills alla gäster kom.. Hon hade gjort det mycket fint! =) Hon ska få kommma och städa hos mig också!

Sen gick i allafall jag upp när hon gick till bussen, Jag packade och börja tagga till matchen. Vi mötte ju som sagt Rimbo, vi förlora men faan matchen var KATASTROFAL!! Men aa alla har ju som sagt olika åsikter, som tur är! Efter matchen åkte jag direkt efter jag duscha till Margit där Vickan,Emelia och Josefin var.. Jag åt lite sen börja jag fixa mig, Grymt seg va jag under hela kvällen, åt bara Middag om jag ens kan säga de.. Men det är chill!

Sen kom massor av andra tjejer, sen börja alla möjliga att rulla in och då vart det Latch! Men JAg hade en skön och grymt kul kväll. Den ska göras om snarast! Hehe! Jag låg & Prata i telefon med Emma i en snödriva och hon dog av garv! :D


Bilder från kvällen kommer men Orkar inte vara vaken så mycket längre. Har sovit 8 timmar sen i torsdags..


Dagen består av:
Städning
promenad
dusch
film & mys
Sooova!

Emma och Jos nu taggar vi inför nästa helg, för KNIVSTA SKA JAG TILL :D HAhahaha!



<3/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0