Margit!

Åh, jag vill bara säga att jag har spenderat Fredag/Lördag med en väldigt bra människa som är bäst just nu, Stöttar i alla lägen!

Vi var som sagt till Ö-by och träffa massa trevligt folk och sen komuncupen!

Margit Carlosson, Du är det bästa jag vet! Du kommer inte slippa mig i första taget även om du skulle vilja så finns det inte ens på Världskartan & det är STOOOR! Du kan glömma det! ;D
Jag Har i allafall en helg att se fram emot men världensbästa Margit. Hon gör min dag till någonting alldeles underbart! Du är min och jag är din That´s it!
 Du är min Ögonsten, stöttar i vårt och tort och jag vet alltid vem jag ska vända mig till om jag skulle behöva! Du är verkligen en person man kan lita på, skratta med, Säga precis vad man tycker! Jag bara älskar attt umgås med dig! =)

Helgen 12-14 kommer se ut så här! :

Fredag, Självstudie så antagligen hemma! (Y) Sen antar jag att det blir in till stan och träffa Bästaste Margit för att denna vackra människa fyller hela 17 år! Och det ska firas både fredag och lördag! =)
Fredag blir alltså Mat med Helena, Vickan och Margit! Får se o någon mer, Märks då vill säga! Sen Nattbandy i örbyhus träffa gamla fina vänner och var av en av dem fyller år i dag(onsdag) Grattiis Josefin Strömberg! 16 År inte illa. två år kvar så blir det ränna ut på krogen! (Y)  Sen antar jag att Margit sover hos mig sen kanske vi träffar M en stund också ifall Knasigabananen skulle komma till oss en stund!

Lördag, Vaknar upp med bästa! Packa, äta, ut och gå sen är de bara ner till hallen och TAGGA inför matchen som vi har mot Rimbo!  Jag och Sandra Kommer bli kanon! (Y)
Sen är det bara att fixa sig fräch och dra vidare på Fest! För att fira bästaste Margit med nära och Kära! Kommer bli mer än kanon! TAGGGA!

Margit min ögonsten!



Kommentarer
Postat av: Margit

Mimmi Gustafsson, du är den bästa på denna jord och jag älskar dig över allt annat! Att leva utan dig skulle vara som att leva utan luft det funkar helt enkelt inte, så mig kommer du inte slippa i första taget! Fler underbara dagar kommer vi få och lika kul kmr det alltid vara, för med dig&mig kan det inte bli annat! <3

2010-02-10 @ 22:43:54
Postat av: Mimmi

Hjärtat mitt! DU är bäst thats is! <3 fler dagar! Hela helgen! Puss!<3

2010-02-10 @ 23:05:14
URL: http://mimgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0