Spindelfobi!

Idag var vi på ett museum med klassen! Jag är så HÄR jätterädd för Spindlar Finns nog ingenting jag HATAR mer än de!
Men i allafalll, vi va på museumet jag hade satt mig på golvet som var lite med upphöjt än det i resten av byggnaden och sen sitter Rikard mittemot mig och säger Mimmi kolla uppp, klart man gör det och där hänger det ju så klart en äcklig jävla spindel.. Jag får panik byter plats och flyger upp fort som SATAN! Börjar gråta av paniken.. Var så nära att svimma för min förbi för SPINDLAR blir bara värre och värre. Jag typ grät och då börja Kajsa, En riktigt trewlig vän till mig och skratta så hon fick mig att skratta men faan asså! Gullis va väl ändå så jävla töntig i skolan?
Hahah Pinsamt!


Men nu är jag fanemej taggad satan på helg med de bästa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0