Katastrofalt med Sanning!

                                                                                Jag hatar att jag älskar!!

har dock ingenting med det nerdanför att göra har med helt andra saker att göra!
Jag vill verkligen ta chansen men vågar jag?

Sanningen måst ju fram så kanske bäst att ta steget som jag precis gjort nerdanför!



På onsdag ska jag test träna med ett nytt innebandy lag, de spelar i div 2 och söker spelare.. Jag skiter i om jag får spela  eller inte men huvudsaken jag kan må bra ilaget känna att folk inte snackar skit och säger hon får träna bara för att det är tränarens dotter! Jag börjar bli så less! Kanske någon som förstår mig men jag vet inte kan vara ensam om de också...

På torsdag test tränar jag med ett yttligare nytt lag men jag vet inte om det är div 1 eller div 2 jag skulle träna med då. jag vet att det har lag i både ettan och tvåan så något i den stilen blir det!  Men det märks och jag vill verkligen gå långt nu! Innebandy är mycket för mig och det är det som gör mig glad just nu, bara det att stå där att känna en boll och verkligen veta att jag kan om jag vill så får det mig att bli så sjukt glad!

Jag säger inte att jag är bäst eller bra ens men jag älskar de med att hålla i en klubba med en boll på bladet och kunna göra vad jag villl. Tjejerna i laget är bra, alla har vi dåliga dager, Tränarna är bra!
Jag får ofta höra att jag är duktig men varför kan jag inte gå upp några div då? Jag vill verkligen känna den där härliga känslan att sitta på bänken eller spela en match i div 1 eller 2. Med bra folk och bra träningare/träningar!

Varför är ni inte ärliga mot mig? vi spelar i samma lag och jag tycker att man kan vara ärlig då, Vill inte ni höra sanningen så säg det men jag vill fan göra det! Vill inte höra när ni pratar i duschen eller till andra.. folk har berättat & hört!(Varför får Mimmi spela så mycket när hon inte tränat? säkert för att det är Görans dotter) Faan Jag vill inte ens spela kvar längre för det är så mycket snack! Börja bli sjukt less nu! Fan! Jag gillade verkligen att spela i töff fast vi inte är bäst! det var verkligen någonting jag tyckte om! Men tyvärr tjejer, nu får vi se hur jag gör!

Orkade tills idag! har pågått ett bra tag men nej inte igen!

Nu känner jag mig ego men nu har jag också vart ärlig! Det är väl huvudsaken?


/ Mimmi Gustafsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0