Saknaden är stor efter Josefin!<3

Åhh, Nu har jag äntligen pratat med en efterlängtade jättenära vän till mig sen jag va litet barn!
Josefin Nygren mitt hjärta sen barndomen! Jag har saknat henne så. MEn jag älskar henne och det är galet kul när man pratar med henne. Träffas kanske 10 gånger om året ändå är jag i sthlm så mycket oftare! Galet och det måste det bli ändring på!  Josefin och jag bestämde nyss att hon och jag ska ut och resa snarast! Men hallå, Det kommer bli Latch!

Jag och Josefin kommer nog aldrig skiljas fast vi hörs så sällan men vi är ju ändå vänner sen födseln!
Åh nu är jag så glad så skulle kunna skriva hur mycket som helst! Josefin Nygren jag älskar dig vännen! <3


Ses snart, Kommer till sthlm snarast!!

Här är min vackra Josefin



Baby! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0