23/1-10

Taggad för att bli frisk är jag! yes! :)

Igår va man snabbt in till stan för att träffa Maggda, Vickan & Rebecca. Vi skulle gå på bio och vi såg snabba cash och jag är kääär i den enda svennen i filmen haha! Jag tror han är snyggare i Snabba cash än i Johan Falk. men till och med Johan Falk filmerna är nästan bättre, det är ju bara en massa hora, fitta, blod, mord och pengar & utländska.. är de utländska folket med agresiva? hehe!





HETASTE I MITTEN!


jag tycker i allafall att filmen va sådär, den va inte bäst men inte sämst heller, Men kär blev jag! :) Joel är snyggart så alla vet! :D






åHH! MUMS!

Sen efter filmen gick vi till filmstaden för att gå på toaletten så jag och Rebecca skulle få göra våra behov! hehe
Men det va en kärring som öppna dörren när man sitter där och fyfaan vad vi garna! :P hehe när vi skulle berätta för Vickan och Maggda som satt utanför och vänta så dog jag av garv igen..


Efter de så såg jag en trevlig grabb jag kände igen så messa och kolla om det va han och det va han så jag dog av garv igen! :)
Men då gick vi så får jag ett mess som det stod kom tillbaka.. så Jag och Maggda gick tillbaka för att träffa de 4 musketörerna, hehe De va grymt "sociala" men trevliga så länge det vara! sen gick jag för att träffa Isabell som är saknad för att få mina pengar och dem fick ja så vi gick till tåget sen hade jag feber igen så bara åka hem och sova! SUCK!

Ingen innebandy denna vecka! Tack!!

Min syster är bäst! bara så nu vet, jag vet vad som händer på onsdag och det vet inte ni, men får reda på det sen :D   / M

Kommentarer
Postat av: Margit

Du är grym och vi hade grymt kul! :D <3

2010-01-25 @ 21:26:18
Postat av: Anonym

klart vi hade kul. har vi någongång haft tråkigt? <3

2010-01-26 @ 16:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0