6 Månader utan Våran älskade Simon Suarez! <3

Idag är det hela 6 månader sedan våran älskade Simon dog! :(
Saknar dig otrolig!
Vill bara ha dig tillbaka!
Jag saknar ditt skratt
Jag saknar ditt leende!
Jag saknar din famn när man är inte mår bra för då vet jag att du finns där!
Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta!
Du & Jag, kommer vara ett minne för livet!
Jag älskar dig! <3



Tänker på dig, din familj och släkt!
Vi allla älskar dig min underbara vän!
Jag vill ha dig vid min sida min vän!
Din släkt och dina vänner tänker på dig!
Du va speciell för mig!
Du va någonting som ingen annan skulle kunna vara! <3
Tänder ljus för dig nu vid din bild på rummet och i vardagsrummet och tänker på alla våra roliga & underbara stunder! <3



M I M M I G U S T A F S S O N ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0