Uppdragsveckans först dag!

idag hade vi någon slags uppdragsvecka.. Det har vi tills imorgon. Jag har hamnat i en grupp där det är någon som heter Robin, Simon, Adrian och Ida men ida har inte vart i skolan idag.. Vet inte varför hon inte var det för hon va där på luchen.. Menmen,  jag va i allafall jätte duktig på att koppla ihop datorer, sladdar elller bilder eller någonting!! Jag är dock inte seriös jag tycker det gick åt helvete menmen jag hade ju dem där gryma killarna i gruppen så man slap göra allt själv! :)
Nu sitter jag hemma åkte hem med Sophia, en trevlig och söt flicka det där :) 
 
Nu kollar jag på tv med bror gissa vad?

JOoo Hannah Montana! Riiiiko är så kul Hahahhahhahahahhaha!! :P

M I M M I :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0