UL är KAOS! :O

Hej!


Idag är inte jag speciellt glad på det där JÄVLA tåget..
Det börjar med att förstöra min morgon så jag är vid station vid 07:40 kanske och ser att tåget är försenat till 08;05 och jag tvekar om jag ska till skolan eller inte men jag står kvar med några vänner från gamla klassen i Örbyhus!
Sen när jag kommer på tåget som helt plötslit gick 08:15 från örbyhus.. Sen när man kommer på tåget säger dem att det är signalfel på skiten så man får sitta på tåget i ca 1 och en halv timme! INTE KUL !!!
Först körde dem snabbt, sen segt, sen snigeltackt eller visst va det så det var Sophia!?
Jag hade i allafall Sophia med mig på tåget så satt inte själv Tack och lov! :)
Sen så hade jag så tråkigt så jag frågar bara så där ffrån ingenstans.. Hur snabbt flyger en fågel?
Sophia börjar skratta och säger nu har vi tråkigt :P
Sen kommer vi i allafall 70 min sent till Uppsala och det är sämst så vi missar alla skolbussar. så väntar på stadsbussen i ca 15 min så vi är i skolan 10.. Inte ett dugg kul för när man kommer till skolan är inte ens grupp där så då sket sig allt och hela världen rasa! Skönt att Clara också var själv så jag kunde vara med henne!
Vi vart i allafall klara med de vi hade som arbete!
Sen efter skolan drog jag och Sophia och fika på Storken GOTT! :)
sen gick vi till Stadium och kolla på träningskläder till Sophia & vi fann det för vi är bäst :)
Nu sitter jag i allafall hemma och har precis äitit mat och v'änta på filen så jag kan äta fil och flinger ikväll :)
Nu ska jag plugga lite Psykologi!
Skriver kanske senare :)

M I M M I

Kommentarer
Postat av: KAJBRAJ

Har vi fått någon läxa i psykologin eller har du bara någon uppgift över som du ska göra :P? <3

2010-01-14 @ 19:25:07
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0