Torsdag- Söndag!

Nu tänkte jag försöka berätta så bra men kortfattat som möjligt från i torsdags

Torsdag-låg hemma sjuk, kände mig inte ett dugg bra, väldigt seg och orka inte skolan så va hemma..

Fredag- va hemma från skolan för jag mådde inte så bra då heller. lite senare mot kvällen så kände jag mig bättre och åkte därför till en vän och sov över där. tog det väldigt lugnt för jag fick feber igen efter jag åkt dit.. Så jag lågoch kolla på One Tree Hill medans hon låg och msnade lite med sina vänner.. sen så kom hon på någon dum ide och börja skratta och grejer så jag kolla vad hon gjorde. sen så la jag mig igen och kolla vidare på OTH.. Jag kan bara säga att jag ÄLSKAR ONE TREE HILLL! för övrigt kunde jag inte somna på natten för jag hade  så ont i magen och rätt va det va så fick jag någon jävla knas i njuren! åt helvete med magen!

Lördag- Dagen börja men att jag åkte hem från min vän vid 13.. Sen på tåget träffa jag Bell och hon skulle med ner till idrottshallen och va heller inte så pigg på saker och ting.. Sen när vi kommer till Örbyhus så hämtar Emelie oss med Epan så åkte vi ner och kolla på herrarnas maych och dem förlora med 3-6 om jag inte minns helt fel. sen kom i allafall några söta tjejer till mig och vi åt och fixa oss. För att bege oss av till Österby för att förfesta med Robban och hans vänner och Emelie och hennes vänner. sen gav vi oss i väg yill bruker och där träffa man massa sötnosar. många kände igen mig men inte jag dem. sånt är alltid kul :P
Sen gick vi till folkan, helt ovärt men man träffa massa vänner! sen kom i allafall min BÄSTASTE VÄN Frida Westerberg och de va v'l lite tårar hit och dit men det gick till slut! =)
Sen for jag, Evelina, Markus, Tobbe, Malin, Tona & 3 andra snubbar hem till  Tona för att barst det va nice! Men efter ett tag kommer jag och Ewe på att vi tappat bort Emmma så vi försöker ringa henne men vägrar svara :O sen så kommer vi på att Tobbe kan hämta dem, sen kom dem vi alla basta ett tag och sen va det bara för alla att följa med oss till bruket för att sen ta oss hem med min älskade syster som är bässt! =)

Söndag: gick upp med Emma och Ewe sen gick dem till tåget jag ut med Ecco kände hur febern kom och jag ville bara lägga mig i sängen.. sen låg jag där hela dagen och det va det bästa på länge! :O





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0