En väldigt bra vecka! :)

Söndag/Måndag
den här veckan har jag vart hur duktig som helst, jag har vart och tränat med jos och cyklad 1,8 mil på 20-25  min. Vi vart på Friskis och tränade, skönt men det blir så mycket folk där när man tränar, finns ju som sagt bara 3 friskis och flera tusen människor. Men det är ju så klart sånt man får ta:) Efter att ha tränat i 1 timme och en hel del snack gick vi och dusch. Sen kom hennes far för att hämta oss! det va skönt att få åka bil! Men när vi kommer hem till Jos så sätter vi oss och pratar om allt möljigt! Skönt att prata ut sig lite... Men efter det så börja vi kolla på One Tree Hill som är så sjukt bra så det fick mig att börja om sen när jag kom hem för 5 gången på säsong 1 men då har jag också kollat på alla säsoner 4 gånger annars! Det går tyvärr inte annat än att älska den där serien! Och Lukas eller Nathan ska bli min man!!

Tisdagen: då åkte jag till mamma klockan 07:00.  Det kan hända mycket med en bil under en resa om mman säger så.. Vi börjar åka frå örbyhus, Jag, Pappa & Abdul. det va skönt jag försökt sova men var så pigg så det gick inte alls.. Men när vi kommer mot björklinge på E4 så börjar bilden kocka och det blir massa strul. så bilen stannar mitt på E4 så vi får ringa till Virre som redan är i sthlm och jobbar och där efter så hon fick komma och hämta oss så vi satt väl där i 1 timme & det va GALET kallt eftersom batteriet på bilen tog fick vi ingen värme så vi satt väl säker i bilen med någon grad bara om inte minus :O  Men sen kom vi fram iaf och jag fick träffa Mamma, Gris, Köttbulle & lite andra vänner (:

onsdag: hälsa på Gunilla Sen träffa bror och åkte hem. Tränade på kvällen och hallen var galet kall så man ville inte träna egentligen. Men det spelade ingen roll för det va Innebandyn vi prata om. Innebandyn är väl det man gör för att hålla sig i rätt form! Sen va det hem för att vara med Gris kolla på Nothing is Private med Familjen och henne, Sen va det bara ner i sängen och fixa lite sen Kolla ONE TREE HILL och jag är kär i serien! :)

Tordag: Passar bror min, hemma själv med han så kanske kommer över lite folk. skulle inte sitta fel med andra ord.. Sen så blir det nog så att Margi sover hos mig om hon får :) Men nu blir det i allafall till att fortsätta leva livet GALET! (: Blir nog massa OTH i kväll också! 


Jag hart valt mitt nu! Jag mår bra efter mitt val det va nog ett uv det bästa jag gjort! Så här såg jag ut på nyår! Nöjd som fajn! :)


Det går bra nu, det går riktigt bra nu! <3


Saknar min Isabell!
Jag bara älskar dig! <3/
Mimmi Gustafsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0