=)

Idag hade vi engelska hela dagen, det gick bra och gick faktiskt grymt fort.. Aldrig vart på positiv på en engelska lektio förut! :O något har hänt medans jag vart sjuk!!!

Va till sjuksköterskan idag och hon sa att jag måste till sjukhuset snarast för att ta prover!!
Jag tycker det kan bli fredag! =)


Fredagen består av Skola, slutar, träffa markus och lämna hans halsband.. Hem direkt när jag givit han dem. springa till tåget för att möta en sjukt snygg tjej vid bussen så vi kan fixa oss och sen kanske vidare till stan och träffa Patric och sen därifrån kanske vi åker på fest i sävja eller så åker vi till gottsunda haha pinsamt attt säga men jävligt sant! :P


Sen sover denna söta människa här tills på lördag, antar att hon åker innan min match på lördag men om inte annat så kolla hon anragligen på den sen åker hon hem när jag ska möta en annan söt människa! (y)
Jag är taggad på söta männsikor denna helf och jag antar att det vara bli M,M & M Men det funkar!! :D


Idag fick jag ångest för jag kommer sakna min syster när hon åker så jag dör! Jag tänker bara hur snart det är nu när det är bara 1 ½ vecka kvar! kommer gråta men får ta hennes rum så länge! Mickis du gör min dag! (y)

Min Pappa är bäst!! & Jag saknar min mamma som också är bäst!! (y)


Pappa med en Roooosa delfin! =)

mamma ville inte vara med här...


Snart kommer bebisen!! bara 3-4 månader kvar!! Önskar er all lycka till min älskade bror och Sofia!




Skulle kunna skriva hur mycket som helt men nu blir det hejhe! :D

 MIMMI


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Ska din brorsa ha barn? : )

2010-02-08 @ 23:12:24
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jaa han ska ju det :) Nu i Maj ska han ha det och dem är jätte söta och helt underbara tillsammans! =)

2010-02-09 @ 19:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0