Hahahah

Fredrik skön lärare säger Djungelkorv istället för banan!! :)
Uppdragsvecka och det är sämst.. det är med mass IT-NÖRDAR! Men fan vi är bäst för det..  Jag och Kajsa har garvat hela morgonen och hon gör en verkligen på toppen humör!! Allt går så fort med dig min vän! :)
Jag har glömt dig nu min andra gamla vän!! Jobbigt men sant!!
Kajsa: Han har faan Peta snoppen i ögat på dig.. Skönaste grejen och bara vi som förstår förhoppningsvis!
Jag och Kajsa JB:s Blondiner :) Skriver med när jag kommer heeem! :) / Mimmi Gustafsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja vilken dag det varit! Flimmigt värre XD Men det gillar vi :D puss på dig hjärtat <3 vad skulle skolan vara utan dig!?

2010-01-13 @ 18:20:45
URL: http://kajsablom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mitt hjärta! klart vi gillar det! vi är bäst! :)

Vad hade skolan vart utan dig?

joo jag vet: ETT HELVETE ! :( <3

2010-01-13 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0