Helgen!

Helgen har vart bra bortsätt från vissa saker då vill säga..

Malin och jag var på fest i Fredags med folk jag kände.. Hon drack lite, men det gjorde inte jag för jag är bäst! (y)
Jag hade match på Lördagen så jag ville inte dricka någonting eller så. Problemet va istället att alla rökte inne så då vart det ju ännu med passivrökning så då vart det bara jobbigt. Fick såna smärtor i magen så medans alla hade kul och drack och dansa.. Låg jag i soffan och hade ont i magen men kolla på när dem dansa det va rätt kul att se.. :P

En liten söt Paulo som va ovanligt trevlig :P

Jag va verkligen taggad på matchen som vi hade igår. Men när man väl vill spela som mest går ingenting som man vill. Så jag gick av i 16 minuten på andra perioden.. Börja skaka och allt snurra. Sen så hörde jag knappt någonting. Det va så läskigt och massa problem men andningen.. Men det är väl bara gå av och se glad ut..
Vart iallafall 5-5...Får därför inte träna eller någonting på 1-3 veckor så det är bara att skita i att gå ner.. annars kommer jag aldrig kunna hålla mig ifrån det.. Sen va det bara hem med Malin för hon skulle hämta sina saker sen åka hem. jag kanske skulle träffa en annan kompis men jag palla inte så det va bara att lägga sog och kolla på one tree hill.. Så idag går jag över på säsong 3 :) Det går snabbt framåt så dax att börja om snart igen eller om man ska ta en omgång till på hela O.C :)

Nu blir det städa och ta det lugnt.. sjukhuset i veckan! "/


Jag är bäst! (Y)


/M


Kommentarer
Postat av: Margit

Margithjärtasinmimmimest! <33

2010-01-31 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0