Inte okej!

hej!
igår ringde vi sjukhuset för att få veta om det va någon vanligt jag hade eller inte och eftersom jag hade 24,2 så va de riktigt oroliga att jag låt vaken/sovande hemma i sängen.. för det är så farligt så de ville lägga miig i kooma! jag vart rädd och inte ätit ett dugg sen dess! Mindre bra ja men fan det är inte okej. skriver mer när jag känner hur orkan vill skriva. just nu vill jag bara pilla i mig en alvedon och sova! detta är dock inte okej!
jag ska berätta allt så fortjag får ork. från det datumet jag inte skrev någon som va i torsdags för en vecka sen! Gooodnatt! /Mimmi





önska jag kunde få dig att förstå! men önskar inte ens min värsta fiende detta problem! bye!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0