Kortfattat och sjuk!

Måndag: går i skolan, känner inte alls igen mig själv. Helt borta och minnns ingenting. Allt jag Minns är typ att jag och Kajsa och några till dansa till en låt sen så va det lunch och där efter minns jag inte ens hur jag kom hem..
När jag va hemma i allafall så tog jag tempen och den visa 34, 2 och Pappa och virre trodde jag ljög men de testa den själv och såg när jag tog den.. De fråga om vi skulle till sjukhuset och vakta mig väldigt mycket. Men sen så sovde jag hela dagen/natten/dagen till tisdag


Tisdag: vakna ca 14 .. väldigt törtt och orka ingenting, Åt inte och ville inte dricka någonting.. kände mig rädd och det va första ggn jag va så rädd att jag inte ens önska min värsta fiende dette även fast jag hatar någon. Jag låg i allafall men sen vid 19 så tog jag tempen igen och då va det 35,8 och jag kände mig lika dålig. sov från 17-19 för övrigt och sen när jag tatt tempen gick jag upp och la mig i sängen igen! aldrig vart så trött & rädd förut men när jag kommer upp och somnar sen vaknar så messar jag virre och ber henne komma upp. hon blir orolig och ringer sjukhusupplysningen eller vad det heter... Där säger hon ungefär allt jag skrivit om inte mer av det jag känt och så.. Men där säger dem att ja ärväldigt stark som ligger kvar levande i min säng.. Det är Koma varning och är väldigt farligt att ha så låg temp men jag som är så envis vägrar att inse så jag ligger kvar i sängen och orkar ingenting.. sen sluta min dag vid 19:30 kanske.. godnatt!

Onsdag: bara legat i Soffan ätit en barnportion fil och flingor. druckit ca 3 glas vatten sen i söndags. och det är dock inte okej! Jag har som sagt ara lega och jag har sett mycket nya filmer :P heheh


Torsdag: Jag mår lite bättre tempen är "bra" jämförelse vad den vart så har lyckats fått i mig lite mer i dag än övriga dagar.. Önska bara man kunde vakna upp imorgon och va pigg som en liten flicka, glad och verkligen känna det man alltid velat!
Nu vet jag iallafall vilka mina riktiga vänner är. det är dem som hört av sig. det va¨några som CHOCKA mig och några som såra! men det är sånt som händer. Inte jag som valt att vinna eller förlora!
Jag vet i allfall att jag är tillräckligt stark att  klara mig ifrån Idioter som vissa av er är.. Men dem har jag också valt bort! :) jag mår bra nu och saknar att få träffa mina vänner. dem som älskar mig och dem jag älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0