SKÅL TAMEFAN!

Lovet har vart sjukt kul! Jag vet att jag inte är så effektiv men det är så jobbigt att hinna skriva när man knappt hinner med annat. Sitter inte vid datorna speciellt mycet längre men mindre ska det bli.
Igår va det iallafall sista dagen på år 09. Nu ser vi fram emot nyaåret 2010! :)
Jag hade en kanon kul kväll med massa trevliga människor, folk jag kände och folk jag inte kände, men faan alltså jag kan lova det va en jävla kväll! Sjukt kul, underbara människor, en del dricka & en hel del dans! Shake!
Jag spelade kort med de trevliga människorna och tyvärr så förlora jag ganska hårt på det men hallå vad gör det? Jag klara mig ändå...
SKÅLTAMEFAAAAN! :)

Sluta i allafall med att jag, Mård & bel åkte hem till mig och när vi kommer hem till mig så blir det så att paulo vill att vi mäter honom för han är sugen på efterkrök men så blir det inte. Vilket som så när jag och Mård kommer till stationen och träffa Paulo så taggar Mården hem för han är trött (TÖNT), Sen blir det att jag och Paulo går hem till mig sätter oss och pratar med Bel, för att sedan gå upp och  käka makaroner! ÄLSKAR´T!<3 Gott som fan saknades bara lite krydda men det funka ändå! Sen vart det att dissa Paulo när han gick ut och rökte med syster så jag drog mig till sängs med Bel och där efter kunde jag inte sova, så jag har inte sovit än(Y)!!
Nu blir det film med F, efter de blir det sova! Lööördag är det imorgon och då är det fest igen! Godnatt! / Mimmi Gustafsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0