så otroligt svårt & väldigt stor saknad!

Jag vet ärligt inte om jag borde hata,älska, gillla elller ogilla!
 Men något av det verkar ju lovande...
Jag trodde verkligen att det va glömt, jag hoppades verkligen.. Men jag hade så feeel! 

 
Mitt hjärta höll på att hoppa ur bröstkorgen, fick still blick och blev stel i chocken. Det va inte som vilken dag och så som helt, det va hemskt! Jag vet iallafall att det finns där inne nu. jag vet att de inte är över!

Jag och en tjej, har samma problem med samma folk, men hur ska man lyckas ge det de vill ha och bara få det att bli bra?

Jag vet att många säger nej det är inte värt men faan alltså det vet ja inte själv. Man ska väl lyssna på hjärtat har jag hört men vadå? vad man än gör verkar det någonstans bli fel, är det så det ska vara?
jag tycker det känns bra att jag har någon som förstår exakt samma sak som mig efter som det är exakt samma sak det handlar om! Men nu vet jag i allafall vem men ska höra av sig till. vi verkar verkligen kunnat öppna oss och få det till sanningen till slut! men som sagt allt det här är så sjukt svårt!

Jag vet i allafall det är inte över, det finns i mitt hjärta och jag tror aldrig att det kommer försvinna! Tror verkligen det va du som fick mig att känna denna underbara känslan! Det är verkligen bara du och jag önska du kunde bry dig exakt lika mycket som jag gör! Så mycket jag älskat, så mycket jag hatat för dig! Du är alltid den som kommer finnas där även om jag inte vill eller du kanske inte vill!

Tack du för att du lyssnar och kan prata om samma sak själv! :) Känns tråkigt att det är så men kanske är bra så folk börjar förstå!


Så ska jag ÄLSKA, HATA,GILLA eller OGILLA? det är frågan!


................................................


Jag saknar våran älskade Simon!
Saknar dig säga en mening som
bara är från dig den betyder!
Mimmi är en dum sniigel!
Jag kan inte hitta ett ord för att förklara min saknad till dig!
Jag vet att du har det sjukt bra nu!
Men jag kommer alltid hålla dig stenhårt fast i mitt hjärta!
Minns dagen vi träffades på skolgården förstå gången!
Jag vart så glad att få lära känna dig!
Du fanns ALLTID där för än.
Du kunde inte vara arg länge på än!
Jag bara vill ha dig här!
 Vet att du är med mig och alla andra hela tiden!
Simon JAG ÄLSKAR DIG! <3
Min saknad för dig är obeskrivlig!   Jag älskar dig min vän! <3  Vila i frid! <3


Kommentarer
Postat av: Margit

KÄRLEK, till bästaste! <3

2010-01-10 @ 17:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0