Systerdag! <3

Yeeah, Jag och Mix är bäst! (Y)

Jag och Mickis har umgåtts hela dagen! underbart!
vi har bara legat i soffan hela dagen, det är verkligen mys med henne!
Sen när vi ligger i soffan så kolla jag på en JÄTTE bra film & Mickis sitter vid datorn..

Sen helt plötslit säger hon MIMMI det brinner!!
Jag- Men ja, jag är på väg!
Hon- Men fort! HAHAH
Jag- är redan där. jag ba det BRINNNER!!!
hon- släk det da!
jag- blåser och blåser
Hon- Springer och hämtar vatten och häller det på branden och det blir en jätte stor låga! :O



Golvet brann fint i vardagsrummet! (Y)
Haha fyfan så kul, jag brände mig och fick vatten på mig. känns kanon!
Jag och Mickis roa oss grymt med skratt, vi hade sjukt!  Sen hände ju så klart massa annat under tiden också som vi behåller oss för oss själva! =) Haha men jag kan ju lova att ligga i soffan har vart helt underbart speciellt när man ligger där med syster! (Y)

Mim&Mix!



Systrar??
Jaa! =)





Men sen sviker hon mig och åker in på biiio med sina vänner! Ha så kul systeryster!!
Dock inge promenad för henne eller mig idag faktiskt!!

Vad ska jag göra utan dig nu när du ska åka iväg i 4 månader? :O
Jag kommer sakna dig något otroligt och er andra också!!
Men lovar att läsa eran blogg! (Y)


Läs ni andra med! ingenting skrivet än men det kommer!

www.vifeem.blogg.se

Dem åker till sydamerika och därför får vi följa deras resa där!
5 Underbara brudar som sticker!! =))

/ M 
   I
   M
   M
    I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0