Tisdag

Tisdag och mycket kan hända..
-Skolan började.
-Proppen gick.
-Svinkallt.
- inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara!
Finns en hel del man kanske skulle vilja ändra.. Men jag är faktiskt nöjd just nu, Visst saknar man en del gammalt och man kan göra lite man ångrar men vaffan Man ska inte ångra för man lär sig av sina misstag!
Idag va jag i skolan umgicks med Kajsa & Jos! Underbara brudar det där! :)


Jag har typ en matte prov att göra.
En uppgift &
ett Psykologiprov!
Ledsnat ganska hårt på min linje, ända som är roligt är väl innebandyn men så mycket mer än så är det inte!

Jag vet jag är duktig på att klaga men duktig på att vara glad också! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0