Va i skolan, skulle hem dirr!




Idag var jag till skolan.. Satte mig på tåget och då får jag ett mess om att vi är lediga idag..
Jag kände att det kanske var bra för mig att åka ändå eftersom att jag inte vart i skolan så mycket eller ingenting på en vecka... Så jag åkte in i allafall! =)
När jag kommer till skolan pratar jag med ester och någon annan vad hon nu heter/är. Snäll i allafall, tar reda på vad jag har för lärare och vart de håller till just då. skulle få tag på fem lärare fick tag på 1 hehe, 2 var borta resan fannns iinnte där. :O
men sen gick jag tillbaka efter jag fptt reda på ungefär alla jag missa och det va dock inte mycket ändå! =)
Sa den snälla tanten du ser ínte ut att må bra du bör åka hem.. jag säger nej jag mår inte så bra men ger det en chans hon sa nej du ska hem och sova nu!! Hejdå! jag säger hejdå och går in till ester och får en dricka pratar lite sen kilar iväg till bussen kanon!! Va i skolan i 40 min i allafall slå de ni :)
Hemma nu i soffan med bästa syster & bror!

Tjaoooo! / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0