vänner som betyder behöver inte alltid stå med på saker! Jag älskar er för det!

Kajsa Blom- en vän jag skulle kunna göra mycket för! en vän som hört av sig varje dag! någon som verkligen vet vad vänskap och kärlek är! Jag är så sjukt glad att jag har dig! <3

Margit Carlosson- kan inte annat än att säga jag älskar dig! <3

M- du vet vem du är. vi har träffats en gång och du viste vem jag va direkt. och jag kände verkligen hur rätt det va! du har brytt dig frågat mig om saker så fort jag loggat in på msn, mess eller FB! du är sjukt bra!

Robba- du är så omtänksam! jag vet att du vill allt väl men du är grym fast du älskar att reta mig! :P

Michaela- min älskade syster! Du betyder så sjukt mycket för mig! det är lltid du och jag och så ska det va! Jag kommer aldrig glömma dig men jag kommer sakna dig som in i helvete nu när du åker! vill inte misa dig.. Nu när vi entligen börjar få det så bra och har haft ett tag men du ska veta att du och resten av min familj har ett hjärta av guld jag älskar er! <3


alla ni som vet att ni betyder bli inte ledsna för att ni inte är med där ovanför.. Grejen är den att dem här 4 är de som hört av sig varje dag, verkligen vela träffa mig och allt! Glad att ni finns allihoppa! Jag har mina vänner och resten kan ta sig... vill man bli min vän får man ta chanserna om vad det andra folket har att uttra sig om!

JAG ÄLSKAR ALLLA MINA VÄNNER OCH NI VET VILKA NI ÄR!!! Och NI ÄR BÄST!


Kommentarer
Postat av: Margit

Du är bäst och jag älskar dig ! <33

2010-01-21 @ 20:58:24
Postat av: Mimmi

Jag älskar dig min vän!!<3

2010-01-21 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0