Allt är så perfekt !!! :D

♥Jag har världens bästa vänner, Ingen kan slå er.
 Man kan säga allt till er och man vet att det stannar..
Ni är helt klart de bästa! Massa kärlek till er! ♥

Sitter här i sthlm och har precis laddat upp en hel del bilder från den tid jag vart här nu,
Inte bara fina bilder, också jävligt fula! Men jag kan inte säga att det spelar någon roll..
Eftersom jag är med de bästa tjejerna!
Jag har hunnit träffa alla jag vill träffa utom Zacke och Patrik, men helt enkelt killar, Vi får ta de en annan gång ba! ;)

Jag vill inte åka hem, jag vill flytta hit, jag mår bättre än bra här alltså helt bäst!
jag vill bara se världen nu, så jag och mina tjejer funderar på att flyga utomlands i vinter och tagga till som fan, Fler som ska med? bara att säga till.. (:

Nu är jag så pass glad så jag känner att jag skulle kunna springa till T-c och ta flyget till barca i dag men det är inte lätt med tanke på att jag åker den 26/7 och är borta tills någon gång i livet, vet inte riktigt än.
Jag vill också säga att jag, Lina och Anna har gjort bort oss galet in för gnagare men vaffan det är latch..
Kan inte råför att jag visar min kärlek till gnaget!
Taggad på något galet så jag tror jag vet vad jag ska göra! (A)




Kommer fler bilder när jag inte är så busig som jag just nu är! :D
Ska busa som faaan med mina bästa B-rudar ever!
Love you all!<3/ Mim♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0