Anna & Lina!

tjenixen kexet, läget?

En lördag med massa bus
först var man på jobbet och mådde inte alls bra, men jobbade ändå. Var grymt dåligt med folk men sendan rasade de in när man skulle gå så vart kvar en halvtimme. lite extra pengar.. (:
Sen så åkte man till slussen med sköna B-rudar, Angelica och Izza, Sitter och pratar lite skojj på bussen sen så sitter jag och väntar på Lina för att vi ska åka vidare och möta upp Anna, på odenplan för vi ska börja förfest lite innan vi ska vidare på AIK-Malmö i solna, Anna skulle duscha så jag och Lina drog några cider, men kul vare, inte käkat mycket alls innan heller så vart en del dragen. Men när Anna var klar så var de 10 min kvar till match start och då är vi än på odenplan så vi springer från odenplan till T-c för att hinna till match start men icke sa nicke. de hann vi inte nej, vi kommer 12 min spelade av matchen och då hoppar vi upp vid två tjejer, as trevliga!
Sen vinner ju självklart AIK 2-0. Kändes underbart, men ja vidare från match mot odenplan igen för att fortsätta för kröket, för att sedan dra vidare till Värmdö, Jag fick ju självklart feber, som alltid när man är taggad på någonting så jag drar ändå, men dricker ingenting. kändes bara jobbigt ändå. Väl på bussen kommer de på Asssss heta killar, men ja vad ska man göra, snobbar och jävligt, haha. Sedan på 18års festen/kalaset, då ska man kolla på folket och det var ju ingenting att hurra högt över, haha lurviga sliskiga människor haha, typiskt "Pappa betalar folk" men vaffan det blir vad man gör de till, så jag och Anna slänger oss i ett bubbelbad och där tänkte vi chilla men nej då kommer Liiina den lille busen och ska hämta massa lurviga killar och en krokig brud, hahhahaha jag tog av garv men ja finns inte så mycket mer att säga om den festen de var värdelöst dåra..Hah


Väl på den efterlängtade bussen hem..
Feber och huvudet dunkar bara hårdare och hårdare, känner mig snurrig som en tok så jag lägger mig på ett säta och försöker sova men då kommer ju en hel drös snygga killar in på bussen och då vill man inte bara ligga där så jag satte mig upp och lyssna på musik för att allt skulle gå fortare men de gick ju som de gick, väl vid nattbussen hem till Fiskis, så går den inte först om en timme och där sitter man i shorts och linne, kul där! Anna ligger på en bänk och sover och Liina vart sur. :P Trevligt, bäl på bussen så dör jag av garv för hela fiskis är på bussen och alla som känner Råttan känner ju också mig, illa där! Sen dör man av garv för att man ska berätta om bubbelbadet när man står i trosor och ska få bort allt skum så hinner man precis ställa sig i badet igen och där kommer en kille in och står och kollar och lika snabbt som han kommer in hoppar jag ner i vattnet och får panik hahahahhahahahah typ dog Yaaaao! men ja väl i fiskis där Anna och Lina hoppar av för att gå hem sitter jag kvar på bussen och ska gå av någon gata efter, ni tror inte jag går av på helt fel gata??? joo klart som fan man gjorde de, lilla lack, men vaffan.. Sen när man kommer till Ålgatan där man bor träffar man en kompis som blivit misshandlad så sitter och pratar med henne och försöker få allt att kopplas i hio och jag lyckades sen skulle hon och hennes vän gå hem så då gick jag hem och lade mig hade feber på 35,3. fattar inte grejen men okej,

Bilder kommer! (:

Knas dag men bra kul i vissa lägen! :D
idag träffa man Niklas, Zacke, Annie, Malin, Cassandra och några till sköna människor och nu ligger man hemma hos mamma med underbara Liiina! (: Nu blir de fiilm och godis, imorgon upp till Örbyhus igen och på tisdag kanske man mår bättre och kan träffa Emmma! Saknaden är STOOOOR!

LoveU! / Mim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0