Blommer och blad, solen och vatten!

Gaaalen tid! (:

Snart är de inte alls lång tid kvar tills skolan börjar, till man fyller år, tills man åker till barca, tills man börjar spela innebandy och tills man börjar spela fotbolls matcher igen. Galet taggad på allt just nu faktiskt!

Kommer i stortsätt se ut så här i Augusti i ordning dåra
- Ska träna med Stenhagen 2/8
- reggaefestivalen 5-8/8
- AIKMatch 8/8
- Börjar med forbollsmatcherna 9/8
- Lönedagen för mig som kommer sitta galet fint 15/8
- Skolan den 17/8 (dock för IG varningar) (Y)
- 18 årsdagen då det händer galet med grejer 20/8
- Åker till barcelona med 15 B-rudar 26/8.

Galen månad så har galet mycket att se fram emot! Jag är galet taggad på skolan nu också pga att jag inte skötte mig förra året, tyvärr!

Igår var man till Erika och det var både bra folk och mindre bra folk, kände mest att jag inte hörde hemma vid vissa, men de var trevligt och jag fick äntligen träffa min underbara Frida Westerberg som jag saknat som en tok!
Men de finns u anledningar till varför vi inte träffas så ofta, men men jag tänker sjukt mycket på dig hjärtat, jag älskar dig! <3

I morgon blir man barnvakt och kanske drar på bio, hmm låter toppen men får se! ;)

Onsdag ser ut att bli Stockholm, äntligen!
Träffa Benjamin, Lina, Anna, Simon, Zacke, Steffie, Sandra m.m och min underbara Josefin Nygren jag inte träffat på 7 veckor! :( Miss you!

har dock vart en galen kväll med min bror Freddy, som jag suttit och sminkat ;) och sen tagit massor av bilder, as grymma! men dock har nnågon haft bort sladden, Otur för mig!
Så vi slänger in en annan tung bild i detta inlägg... Sovdags, godnattt!



jag, Polisen & Anna! det är en riktig polis ingen fejk som de flesta tror! hehe

Som sagt jag ÄLSKAR AIK!!! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

jag älskar dig ja! <3

2010-07-27 @ 00:31:28
URL: http://fridaawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0