En underbar refräng! ;)

Tjenixen,

nu har jag jobbat fredag och lördag, jag har jobbat över båda dagarna jag mår toppen och känner att jag verkligen vill åka till jobbet imorgon, jag tycker jätte mycket om att jobba där jag jobbar, det är så underbart bra personal, underbart folk man träffar och man får så mycket fina och snälla kommentarer, Helt enkelt nu mår jag som bäst! (Y)

Fredagen jobbade jag mellan 09:45-20:10, Kom hem till mamma klockan nio och sen var det bara att gå hem och duscha, underbart! Sen gick jag till Rabhia där soffan, deras bror, Lina och Camilla var... Kollade fotboll, drack lite vin, chillade en helkväll helt enkelt, Känner att jag lever de jag vill leva nu och tänker inte ändra på de (:
Sen kom jag hem till mamma runt halv tre igen och sov..

Lördag jobbade jag 10:00-17:00, så nu sitter jag här hemma hos mamma har precis kommit hem från affären där jag träffade min första pojkväns mamma, åh gud så glad hon blev för att hon såg mig, Känner mig hedrad ;)
Nu väntar jag bara på att Lina ska höra av sig så ska vi dra oss mot Rabhia och kika lite fotboll och chilla precis som igår men tänker dock inte vara kvar så pass länge så jag nästan somnar, Fick en jätte snygg ADIDAS jacka av sötungen! men nu ska jag dra mig mot duschen, chilla stumt i soffan till baby ringer, sen får vi se vad allt bjuder på. ska i allafall upp och jobba imorgon så går upp 08:00, drar mig till jobbet, jobbayr ett par timmar, sen vidare till VH och träffa bell, Per och Putte (: Kommer bli najs!


Ha det toppen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0