Kort genomgång vad man gjort!

då har man vart hemma en natt da, tillbringade den med Margit.. vi badade och innan de var jag med Mikaela och gjorde mat och myste massor, sen insåg jag att det hade en piltavla så jag började kasta pil och fyfan vad vi skrattade åt att jag var så sjukt dålig på de, det var verkligen så att jag kasta sönder deras hus(nästintill) sen fick jag en pil 10 cm från foten hahahahhah, sämst jag vet! (:

Mys har de vart, i tisdags sov jag hos Sandra eller ja vi sov inte, vi dygna och kolla twilight hela natten och 2:an, de var bra filmer och Edvard är sjukt snygg och Jakob kan jag inte säga mer än kolla kroppen! :$
men ja sen åkte vi till arlanda för att lämna Sandra som drar ett år till Tyskland för att jobba, tårarna kom men kvällen var sååååå värd! Du är grym hjärtat! <3

Idag fick man jobb när man var óch hälsade på Liam, Dalle och Sofia, mys där också!
I helgen jobbar jag lördag från 16, till stängning.
Söndag 10 till en passande tid.
Måndag 10 - 16 för att jag måste fara hem ganska snabbt där efter!

ska sova med Margit eftersom att jag lovade bort mig till henne den 12-13 eftersom att de var ett helt år sen min bästatste bästa killkompis dog! tänker på dig som en tok varje dag Simon, du finns allt i mitt hjärta! Loveu!

I morgon på torsdag så åker min käre vän Angelica till frankrike, är där en vecka så blir att jobba utan henne och de känns tufft :( men hoppas hon får de dunder bra där!

idag har jag också tränat fotboll med Herrarna, som dock då damlaget gör i bland, men de var inte min dag så de var den sämsta träningen på hur många månader som helst, det var sjukt hur dåligt allt gick! Hoppas de går bättre senare i spelet! nu fram över har jag ca 3 helger upp bokade med en jävla massa Sthlm och sånt! Känns toppen (Y)
På torsdag blir de ont i magen och massa mys för hoppningsvis, hoppas att du inte är allt för brun så jag är vit emot dig.. men hoppas du haft det toppen!

Nu blir de sängen för jag är så sjukt trött, men jag måste ju bara säga spanien är väl då ändå grymmast! jag håller stenhårt på spanien! snyggt mål, snygga spelare, men Torres vad håller du på med egentligen!? :( Jag hoppas på bättre spel i finalen! (:
Goooodnatt och Soooov goooott alla mina fina vänner!



Kommentarer
Postat av: Angelica

det kommer gå braaa! ha det bääst här hemma söta! <3

2010-07-08 @ 00:56:29
URL: http://carrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0