På´t igen ba!

Hejhoppgummisnopp!

Jo det var en sån Jag, Sandra och Louise höll på med igår på fören.
Bra kul kväll, Jag gillar verkligen Lollos slag i Hasslans huvud, Hahhaha Fett kul! ;)
Men sen vart det vin, Sprit och cigg på de, och det var väl chill men ett jävla massa u7t och in spring på oss B-rudar! :D

Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att Lina ska bli klart så drar vi oss mot Forum för att gå till banken och sedan vidare in till stan för att shopppa och träffa några hetingar!"Linas ord"

Nu känns det som att Lina börjar bli klart så nu ska jag gå och torka håret för ett sedan bege mig vidare till HUVUDSTADEN!!! Sen kör jag en vidare grej till zacke för att ta några kalla, och sedan chilla stumt! Damn vvad jag gillar att glida här nere!



Sista helgen i Augusti åker jag och B-rudarna till Barcelona och chillar galet en weekend!


PÅ`T IGEN Ba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0