Pinglan räddar jobbdagarna!

Tjena kexet!

Då är man tillbaka till Stockholm för en tuff jobb helg, men som tur jobbar jag med min pingla Angelica!
Hon är dunder! Hon gör verkligen det så sjukt roligt att jobba så nu vill jag att det blir fredag (:
Frågan är bara hur man ska klara sig utan henne på jobbet nu när hon åker till frankrike i 1 vecka?

sen åker min pullis sandra till tyskland på tisdag, Andreas på lördag till mallic, Emma snart, vart ska alla?
jag åker inte först i december om inte till sandra i tyskland innan, vore ju inte helt fel, sen hade jag heller inte banga på att åka till mallic och bo på Linneas hotell men det får väl bli senare dåra,

Jag ska i allafall ta och prata klart med min käre vän som åker på lördag och sen ska jag nog ta och lägga mig och jag kom på att jag kommer tjäna bra med pengar! (: jag gillart!

Jag är lycklig, ska göra en kul sak på onsadg, Never look back! Kommer förmodligen sitta fint och de stämmer galet, tänker inte gå runt och kolla bak längre, tänker glida med stil, kirra biffen som vi säger när de gäller kexet :)

AMANDA ÖSTERVALL: Snart får du också veta det du ville veta i vintras! ;) Jag är taggad nu ska jag säga dig snygging! :)
Jag hart valt mitt nu! Jag mår bra efter mitt val det va nog ett uv det bästa jag gjort! Så här såg jag ut på nyår! Nöjd som fajn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0