Sommaren i city!

Tjenixen kexet! (:

idag har jag jobbat som alla andra dagar här i sthlm (:
jag jobbade idag med Kalle, Johannes, Angelica, Tessan, Maria, kockens namn minns jag aldrig, ändå pratar vi hela tiden, men jag säger bara ey du! Han ba yes sir! Så snackar vi! (:

idag har jag haft sjukt kul, det börja med att jag och Angelica fixade de mesta, sen gick vi in och starta krig med vatten och allt möjligt, det var nog roligaste dagen hittils, tur är bara att chefen inte såg någonting eller någon annan kär kollega! :P  Men fysatan vad roligt det är att jobba med dessa människor, har haft grovaste diskussionen idag med kalle, men fy vad jag ägde han, Jag börjar gilla läget nu!

Nu är de så att imorgon åker jag hem till örbyhus igen och fy vad allt kommer börja gå segt igen, känner verkligen inte för att åka hem, känner inte mig taggad till att träffa massa folk, känner för att sitta hos mamma och träffa de jag har här, det som alltid står mig nära vad som än händer. Jag menar dock inte att alla där uppe är skummma, men så är det överallt... Men nej nu blire hem till Mormor, hem, duschen, tv:n, Lina och kanske R.. (: hare kanon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0