TJÄJNIS PÄJNIS!

TJÄJNIS PÄJNIS FÅR MAN VA MÄÄ ELLER?

Asså Sandra jag saknar diig som en toook, kom hem från de där jävla tyskland nu!! <3
Emma, Jag saknar dig som en tok, min älskade tack för att du alltid finns där! =)

idag har man vart i stan med Lina, shoppat loss lite och känns toppen nu vaa!
Imorgon är de AIK MATCH!! Äntligen!  Har verkligen längtat, men innan dess ska jag äntligen jobba med Angelica, kommer kännas toppen och kommer också gå skapligt fooort!
Ikväll har jag också vart med Lina, hemma hos niklas och det vart en galet bra kväll, vart väl lite mer onykter en nykter men vaffan, jag anpassar miig efter vädret, eller vad var de man sa Nicke? ;)
jag älskar att vara i Sthlm, men MINA underbaraaste vänner!
Jag älskar att må som jag mår, älskar att kunna längta tills jag kommer hem och får träffa min älskade hund och min käre familj, jag älskar att vänta på att träffa Emma, bara genom att tänka på alla tokigheter vi gör tillsammans, över allt, i stan, i hemmet, på fester! Över ALLT! Jag älskar att komma hem till Emma, kunna lägga mig utan kläder i hennes säng utan att hon ens yttrar sig och bara gör de samma, eller redan gjort! Jag är bara så sjukt glad att jag hittat henne! Jag älskar dig vännnen!

Känns som om jag fått mig själv på relsen igen så loket kan börja rulla igen, jag märkte idag efter tre veckor att inte prata med dig och sen helt plötsligt börjar du kalla än CP, Fitta och grejer... Märker att du är kapabel till väldigt lite, så du är typ ingenting i mina ögon nu mera, känner ingenting för dig, känner inte ens saknade av de vi haft, känner bara allt du gjort och hur illa du gjort mig! Så dude, lev ditt och strunta totalt i mig, både du och jag mår bättre då, känner inte ens att du finns i mitt huvud och med de menar jag att jag älskar KÄNSLAN med att slippa tänka på dig!  =)

Jag älskar min syster som är som min bästa vän, det ringer på min telefon och jag ser att det är hon, jag säger
 -hej sis, hur är de?
-Jo tack det är bra själv?
- jo tack det är toppen här nere i sthlm, glider och letar katt du vet,
- jo jag känner min bror så jag vet heheh, ska du med till barca den 26/8?
- Om jag ska, typ den ända jag ska.. asså Mickis du är så jävla dunder!
- Jag vet och vi ska fira din artonårsdag som aldrig förr där nere!
- JAG ÄLSKAR DIG OCH DINA IDEEEER!!!


Asså Mickis min kärlek till dig som syster är oerhört stor, du betyder så sjukt mycket! Du är som min bästavän, vi pratar om allt och att du ger mig det ansvaret jag får av dig ibland blir jag chockad att du ger mig, men du är dunder så jag vet att jag kan vända mig till dig vad som än händer och sker! Du är bara för bra!

Dalle, Teddy och Freddy, jag älskar er! Ni är sjukt underbara, ni betyder så mycket, Jag älskar er och jaig vet vart ni finns och ni vet vart jag finns! <3


/ Mim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0