18.13

Igår (måndag) var jag på grönalund och det var mer än jätte roligt, man blir som ett barn. Man kan inte begränsa sina karusellåkningar och jag var typ glad hela dagen! kändes mer än underbart! Nu är de dock så att jag inte åkte TILT och hur kan man strunta i det? :O Inte okej där Mimmi Inte okej, var de en sötdam som sa idag! Hehe,
Sen var det bara träna och jag spela ute och kände hur bra de gick, tills foten paja igen men det innebär inte att jag inte tänker fortsätta.. har börjar träna som en tok och jag gillar´t! =)

Tisdag, en dag i skolan som var totalt värdelös, så min dag var sämst tills jag träffa en underbart bra människa i stan, Där med kom Sandra och gjorde oss sällskap och vi hade så grymt kul och jag tror att vi är bra.. eller vadå tror? Jag vet att vi är grymma! Jag känner mig glad men samtidgt ledsen och sårad inombords, gjorde ett stort misstag igen och jag tänker inte göra om de imorgon eller om en måndad, jag gör det inte igen! Vet hur långt ner jag sjunker och detta är VERKLIGEN INTE OKEJ! Men istället för att sitta inne och depppa ska jag gå en lång och trevlig promenix med min älskade hund och sen möte upp en bra människa som får mig att le, hur jävligt det än är! Jag ska träna varje dag! :D Bryr mig inte mer om vad andra säger, mår bäst när jag tränar så jag ska göra det nu!

Sorry dude, Inga bilder kvar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0