20:22

Jag vet hur min kväll/natt kommer se ut!
Den kommer bestå av massa mys och massa One tree hill!
Nej jag ledsnar aldrig på de och jag älskar den serien!
Lika med massa andra serie som jag inte jag låta bli!(:
Ingen träning för mig idag heller, ont i nacken sen igår.
Inte nog med de så känner jag ett behov av att träffa sandra och Emma imorgon!=)
Jag känner också att jag behöver sola lite.
Idag införskaffa jag nya shorts, vart fel men de jag fick var snygga de också men de var inte de jag tänkte..
Men jag är gladare än gladast idag känns de som!
Känner också att jag behöver nya fin brun färg snart, men med detta väder kan jag ju glömma de..
På fredag eller lördag blir de nog Stockholm, för på Söndag blir det ett hårt arbetspass igen!
Nice, om man säger så..
Känner att jag ska säga grattis till en av de mest underbara människorna i världen också..
REBECCA STORK 20 ÅR! Nu blir de systemet, fester, jobb och massa skitsnack som aldrig förr!
Du är för bra för att vara sann men jag vet att du är sann. Jag träffar dig endå ganska ofta! :D


Medans jag ändå skriver som en tok lite överallt så kan jag väl passa på att säga att vi vann igår mot väddö 4-1.
jag i mål  hade inte så mycket att göra, fick några bollar då och då men hade kunna haft en kaffe rast eller så emellan.. hehe!

snart innebandy och jag längtaar som en tok! =)


Känner att sommaren kommer bli dunder, kommer fara lite över allt hela tiden och de är ju mer än underbart.. Vill helst vara borta så mycket som möjligt men sen är de ju trottsallt jullov och då åker jag med min syster förmodligen till sydamerika och träffar hennes vänner. ska bli nice!

Glider med stil, känner känslan, känner pirret i kroppen och känner hur allt går uppför! det känns mer än underbart..Fredag eller lördag åker jag till min vän P i stockholm för att förmodligen gå på middag och övernatta. för att sedan åka till M, för att sova och sen vidare till jobbet för en tuff söndag med ett bröllop och sedan ner till min mor och träffa mormor, martin, mammas kusin från finland och helt enkelt softa sönder! :D


Seeeeeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0