Dagar kommer, dagar går. Du är allt som består!

Idag har jag vart i skolan som en vanlig dag. Trött som senaste tiden så som jag har försovit mig..
Har i allafall börja träna stenhårt och lyckas bra. Jag känner en grabb som inte vet hur man beter sig.. Han är lite speciell men man kan inte låta dig göra som du vill. Skulle ni träffa denna grabb skulle ni förstå vad jag menar, Man får ju för fan inte ens säga hej till D.. Du är pinsam men sorry dude! Har annat att tänka på nu! =)

Träning i dag i 3 timmar, träning i går i 1 timme, träning i måndags 2 och en halv timme! Jag tycke rjag är duktig och på de har jag inte ätit massa socker och sånt skit... Men ´har en del att jobba på! (Y)


Nu blir de One tree hill, jag tror jag älskar de och är kär i Lucas! <3
Gahaha! Känner att det är mycket som händer denna vecka!

Sen ett stort grattis till Andreas som tog MC-KORT idag! PAX PÅ ATT ÅKA FÖRST! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0