Emma & Makus, Jobb & Myssss & någon random som inte verkar veta mycket :D

Fredag, var grym, Emma och Markus var klockrena.. Haha, Shooot hit och shooot dit, Stösta bananer! Men ni är grymma! (: Knivsta hit, knivsta dit, knivsta hit och dit! (: haha, Emmas vits igår med kvällen. Själv kom man hem med en carlsbergs filt, Hmmm Undra vems? :P

Lördag, vaknar upp och regnet faller, drar mig ur sängen som en pigg tjej, fixar mig, äter och sen glider till tåget mot väsby för att sedan dra sig vidare till STOCKHOLM, för att sedan dra vidare till första dagen på jobbet som gick mer än dunder, Sjukt kul att höra att alla peppa varandra positivt och verkligen var hur trevliga som helst. inte nog med de var de sköna som Stockholmare dåra, dog skämt hit och dit, inte ofta man gör det första dagen alla jobbar tillsammans hehe, Tjejerna var grymt sköna med grabbarna i köket var väl ändå lite mer roliga, sprang typ 100 gånger där och de frågade massa kul saker och Kocken var så sjukt grym på att göra mat så nu blir det mat för hela slanten! (:  Väl hemma hos mamma går man ut och träffa underbara S, så sjukt länge sen man träffa honom och ändå är han grym! Kort stund men längre blir det.. Nu blir det träffa Josefin och säga hejdå till denna brud innan hon åker till Thailand.. muppunge där, Men sen ska OVE dra med mig och Johanna på en resa i 2-3 veckor och hur nice är inte de da? :D DUNDER DAG!



Sen den som skrev i mitt förra inlägg, Eftersom du vet så sjukt mycket om mig och mina vänner kan du inte berätta lite mer? Kanske till och med stå för vem du är eller du kanske inte törs? Vem vet.. Den de handlar om vet nog den och de har ingenbetydelse vad du säger och inte för det är ingenting jag kommer vara arg/ledsen över, ärligt börja jag bara garva! Pinsamt är va de är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0