Latch!

En helg som ingen annan!
Ett tag där trodde jag att allt hade blivit så mycket bättre sen jag lämnade dig/er. Men sen kommer de en precis lika dan som just dig och gör allt som innan så jag lämna den också! Orkar inte ens lägga ner energi på detta. Jag lever mitt liv och sen får ni tycka vad ni vill...
Vet inte rikigt vad som hände igår kväll heller, så de känns lite upp och ner.
satt i stadsparken och softa med några sköna tjejer och killar, kvällen var grym till jag träffar en som då är en STOOOOR BANGARE! Så jag vann igen! fan jag är så grym på just dettta..
Men sen så när jag hade vart på en raggarrund och en kisspaus så gick var de någon som messa från min mobil till minst 10 stycken så det vart latch för mig, snea på allt och alla.. haha typiskT!


Sen på tåget så ¨ker vi till Tierp för att hämta jakob och sen åker hem och i tierp ser jag  två ÄCKLIGA ungar, var av ena kastar öl på mig och ska vara 19 bast, PINSAM grabb!   Men vad gör man inte när man ser/känner de, haha jo man säger fan vad fet röv du fått och skrattar! :D


Kaos, Nästa helg är de en helg i Stockholm, men underbara människor, underbar mamma och underbar släkt!
Hoppas på en hel del mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0