Livet är som en dröm, det går Bra! :D

ShoooBree!

Hemma hos Mamma igen, vart ingen solna idag för jag var lite orolig över min älskade Kusin Bella! '
Ska träffa henne imorgon efter jobbet, så det ska bli skönt och även hennes kära "man", det kommer gifta sig tro mig!  Men sjukt söta och helt fantastiskt underbara!

Sen blir de träffa Annie imorgon igen för att träffa lite andra snygga människor, kanske också att man träffar Johan och sedan Patrick med henne.. Får se..

Ska börja med att jobba och träffa Bella i allafall, sen hem över 3 dagar för att åka till Gimo och sova där för att fira midsommar på 3 ställen, haha kan bli tuft men sånt är livet :D

Jag älskar mitt liv just nu! :D <3



bebiiis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0