Love is love and it gives me just for you! <3

Shooobre!!

Idag har jag jobbat som en tok, har verkligen saknat att jobba med underbara människor som er!
Angelica, hur skön är inte du da?
Oscar, du är bara grymt seg i disken, haha med det löste siig när jag och Angelica kom och styrde upp de hela (:
Pontus och håkan, ni är bra sköna ni också ba chillar i köket som om allt är cool lugnt och sen blir det bara mer och mer, sen blir ni arga på den som diskar för att de inte finns saker i köket, haha!
Jag älskar att jobba med er alla, det finns så mycket skön personal och så sköna gäster och allt..
Allt är perfekt! =) Stockholm, Jobb, vänner, fester, killar, tjejer, mat, dator, fotbollsplan! Allt är dunder! :D

Jag skulle egentligen bara stanna tills imorgon(måndag) men jag stannar nog tills på tisdag eftermiddag/kväll i stället för att åka hem, mår ändå bra och har ingenting att passa mer än att jag saknar mina vänner där uppe också, men vadå, jag träffar er hela tiden annars så det är HARDWORK nu som gäller, in för resan i december! :D
Känner att allt går fint nu kompis, det går mer än fint, det går kanonbra..
Jag känner också hur suget just nu på att gå ut nu och träffa S, så man kan bli på gott humör igen efter tjat och gnat, palla ens lägga ner energi på skit saker nu mera, Ehe Nej verkligen inte!

Jag tänkte också berätta att min kära älskade bästaste kusin ska ha barn som jag sagt tidigare och ni ska få se på hennes feeeeeeeeeta mage.. HON ÄR TJOCKIS! :D Men jag älskar dig ändå gumman, du är bättre än bäst och finns där i alla lägen! Den som gör någon av oss någonting så finns alltid den andra bakom, de är kärlek de, jag älskar dig Isabelle Lundberg!

Bebiiiiis! och jag vet en sak som inte  många andra vet om den lilla filuren :D



Bellas mage, Bellas Bebis, men mitt kusin barn! och jag vet kööönet! :D


Bella din TOOOKFIA! DU ÄR ÄLSKAD AV MIG!!!


/ Mimmi Gustafsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0