love is love!

Som sagt är jag i Stockholm och har det hur bra som helst.
Jag känner verkligen att jag lever och mår bättre än bra!
känner hur denna helg kommer bli dunder! :D
Var nyss ner till Katia och träffa söta människor, satt väl och drack lite och prata gamla godingar med Jennifer, en riktigt söt människa där. Saknar dock hennes syster, min bästavän Josefine, Som inte kommer vara med oss på hela sex veckor:( Saknar dig sjukt mycket ska du veta snuttan och tänker på dig.. =)
imorgon blir de solna för att sedan träffa Jennifer, Bella, Mickis, jocke och en riktigt fins grabbar Jonas och Doglas! :D
hoppas på de bästa och träffa annie också!
Men nu blire till att prata med Patrik och sedan sova i mammas säng med mamma, världensbästa mamma!!

Pussss!

(Vissa killar borde läggas in på någon behandling, speciellt ni två!) F, du vet vem och vilka jag menar! ;)
Vi gör vårat nu för vi är så jävla grymmma! :D

/ Mim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0