midsommar!

Börjar med att jag vaknar upp en solig morgon och tar mig ut och går. sedan går jag in i duschen och klär på mig efter de, jag går upp oc ringer pappa, frågar vart han är, han svarar ica, kommer snart. jag säger okej vad bra,
haha nej nu ska jag inte ta allt i ditaljer, men jag åker till Malin efter att jag har käkat och så med familjen, var as mysigt och jätte gott, tack för dagen och tack för skjussen pappa!

Väl hos malin går vi och köper groggvireke och sen äre bara full håll i gång, vi festar, hoppas,dansar men bussen var ändå grymaste :D
eller när malin och jag säras för killar som vill något som vi inte ville hahahah, patetiska! :P

Sen vart det ett stort problem men jag åkte hem med Ronja och gänget, sen gick jag ut på gimo för tt möta upp Malin, munken, Mackan,vikke, och någon till vet inte vem men fyfaan vad kul jag hade, även fast jag vart slagen två gånger, det gjorde så jag inte minns ett skit, mindre bra och hotad med kniv, haha vilken jävla resa, vart flickvän till en pöjk igår som hota mig ... hahha :P cp grabb med andra ord, tur fan att jag inte rörde äcklet!
Men nej allt kan man inte avslöja!
Träffa många..
= ingen rörd! =) yes! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0