Skin som en sol du vet!


En helg som ingen annan som sagt,
idag har jag bara lega hemma utan telefon och allt! Helt jävla dunder skönt!
Snart är de lov och jag är taggad..
Finns vissa människor jag skulle vilja skjuta just nu.. Får man de?
Isåfall jaatack!



Du sa att du var min vän, vad hände där?
Vart ska du? du ljuger.
Säger att du aldrig skulle kunna göra en sån sak.. men vad händer?
Jo du gör de?
Vi ska kalla varandra vänner?
Hur skämmig är du inte?!
Förjävligt pinsam!
Så glad att jag fick veta de i tid, så jag inte hade sagt mer!
den dagen du såg mig, prata med mig sist..
Var sista gången vi pratade och vi sa saker till varandra.
                        </3
Jag skäms inte över de jag just sagt!
jag står kvar här men du kan inte ta mig tillbaka,
eller rättare sagt
JAG VILL INTE HA DIG TILLBAKA!
lycka till i ditt liv i fortsättningen och nej jag tar aldrig tillbaka dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0