Ursäkta inlägget!

Fanfanfan!!

Nu har jag velat flytta så pass länge så nu är det fullt ös med att hitta någonstans att flytta, sthlm eller uppsala..
Helt klart kollar man först sthlm men är de för dyrt blire uppsala.. Någon som flyttar med mig!? (: sjukt less på att bo i örbyhus nu så nu får jag panik och vill bara flytta, eller ta en långsemester och bara dra iväg där ingen kan få tag på mig, hur dunder vore inte de? jag verkligen vill de här nu, sen vill jag också att innebandyn ska börja, att det ska vara den 17:e juli, jag vill en hel del just nu men ingenting av det funkar så bra just denna dag! 

folk som inte kan annat än att snacka och ta droger kan fan dar åt helvete för nu är jag less på att höra massa jävla skit från er!!! Less på falska människor, less på DIG FRAMFÖRALLT!!!  önska jag aldrig träffat dig just nu när du ändå bara är en stoooooooor fitta, Men visst det finns det fler som är..

jag säger inte att jag är bäst eller så och kommer aldrig säga men inte fan sjunker jag lika lågt som er i allafall, gaaaaaaah! ni går mig på nerverna!


Jag har också bestämmt att jag ska flytta snarast, sen om det är att hyra ett rum eller att fixa lägenhet beror helt och hållet på lite saker.. Jag ska inte göra saker jag inte orkar med i slutändan! FAAAAAAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0