you remember me!

Tjoohoo! (:

Idag är de tisdag och jag har inte hunnit med så mycket.. Men idag blir det till att åka upp till uppsala för att hämta mina saker av en vän för att sedan träffa upp Emma och Sandra om de pallar göra någonting eftersom det är sjukt fulla än och mins inte ett skit ifrån igår. Glad att jag inte var med dem.. haha

Igår var jag i allafall över allt och ingen stans kändes de som. Jag träffade Simon min älskade vän, sjukt underbar grabb, stöttar en i vått och tort, han betyder så mycket fast vi bara träffas så lite. Men ens betydelse har inte med hur mycket man träffar folket, men du är dunder Simon, du får mig att tänka på allt bra, du får mig att skratta så fort jag ser dig! Du är så sjukt bra!

Sen träffa jag min kusin Mio för att han och Jaana skulle ut till skärgården och dricka vin med Åsa, Hoppas ni får en dunder midsommar och hoppas ni klarar er utan eran tv :P hehe!
Att vara i sthlm känns allt underbart, även fast det är sällan jag åker ner, känner jag på mig att jag kommer börja åka ner mer och mer nu så jag verkligen får upp kontakten med mina kära vänner! (:


Men fy jag måste ju berätta att det var gårdsfest här på min gata i sthlm och jag, mamma och monika gick ut och skulle kolla och äta lite, Så träffar jag min första pojkväns mamma och hon mindes mig så väl haha, jag var liksom tillsammans med den här killer på dagis och att hon minns de är helt sjukt. en underbar mamma de där. Jag kanske inte kan säga att det var min kärlek eftersom jag var så liten men jag mins våra stunder haha. typ hos våran dag mamma, sonja, fyfan såna saker glöms inte! ;) Vi kan när vi vill! Men önska jag kunde träffa Benjamin också någon dag! hehe, om han mins mig det märks väl :P 
 Nej nu ska jag ta och vara social med min mor innan jag ska börja röra mig upp mot uppsala, kanske också hinna träffa Simon innan jag åker, ha de bra så hörs vi! Kommer finnas på luren en stund till, tills jag byter mobil nr eftersom allt efterblivet folk inte kan sluta upp med att ringa på dolt och skit hela tiden.. Pinsamt är vare är men inte för att jag bryr mig är glad ändå ! :D


/ Mim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0