2010-03-22

GRATTIS FILIPPA LÖVGREN HA EN KANON DAG! <3


Skolan och jag har tråkigt!

I Torsdags var jag tvungen att Ghosta min dator för varken internet eller någonting funkade, Så Ghosta den och nu är det helt uppfixad och det känns toppen. Fick även ett nytt program istället för Vista har jag Windows07! perfect! :)

Jag kan ju säga att dagen börja lite mer KAOS en vanligt, Tåget var inställt 07.45 det jag skulle tagit egentligen. Men då tar man bussen 08.00 istället och man tänker ja men en kvart efter tåget kommer in gör ju ingenting. Men Neeej så klart buss fan ska komma försent i läby så vi får stå där och vänta i ca 20-30 min så det tar oss en och en halv timma att åka in till stan.. Så när man kommer till stan missat man precis stadsbussen till skolan och är i skolan 10 i 10. Sen ska vi ut och gå på idrotten en Lååång promenad säger (Johannes) i gammel takt. Helt kaos!

Emma är en tjej som verkligen gör mig glad! Lika med Ida, och det är väl de två jag oftast träffar och umgås med både i skolan och hemma.

Nu vill jag att det blir helg så jag kan åka bort igen till en annan vän! :)

Nu ska jag egentligen plugga men orkar inte sen har vi ju faktiskt lunch om en kvart och då ska jag till FYRISSKOLAN för att Emma ska fixa papper och ragga stumt! Haha ganska använda ord nu som jag ledsnat på..

Hemma själv imorgon så får se vad den dagen har att bjuda på!  Träning vet jag i allafall för det är cup på lördag... Som jag inte vill vara med på!

Inga bilder som sagt på datorn eftersom allt försvann så vi får ta de en annan dag.. / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0