Allt och inget.. Beror på vad man gillar att läsa om!

Fattar inte hur du orkar ljuga så jävla mycket!

Varför inte vara ärlig från böjran?

Du gör det varken lättare för dig eller mig...

Du kan ju vara så sjukt underbart och snäll men seriöst vad gick snett i ditt nuvarande?

Inte lätt att börja lita på dig igen när du bara ska ljuga hela tiden! så fucking patetiskt!!

Kanske bara är jag som inte förstår varför folk ska ljuga om saker och ting, svårt att bara säga sanningen direkt så slipper man ta de konsikvernserna som blir värre än när man är ärlig.. Blir så less på att du beter dig som du gör! Fatta någon gång att jag är seriös i det jag säger så kanske du slipper allt skit hela tiden!

Du är sjukt patetisk



Det här är till en person jag haft mycket bra relation med tidigare som vet vem du själv är! :)

Du vet att vi vänner finns för dig, Vad som än händer kommer iallafall alltid jag stå på din sida, du är för bra för att bara tryckas ner!

Jag vet hur stark du är! Men vad du än gör.. Visa de inte in för ...!!
min famn kommer alltid att vara öppen för dig och jag kommer alltid lyssna dag som nattt. I vått och tort!!




Idag har jag förövrigt suttit i idhallen som jag skrev i de tidigare.. Sen va jag och 3 till väldigt sega efter åt, Men vi kom hem! =)

Nu på kvällen har jag haft massor med mys med Lovisa, en riktigt söt tjej  som verkligen får mig på bra humör och låter allt annat vara! vi har vart ute med hunden & legat och kollat på one tree hill hela kvällen och jag måste säga att jag verkligen älskar serien, som tidigare sagt kollat 4 ggr på varje säsong och nu sitter jag och tittar på säsong 4 och avsnitt typ 12 :)





HATAR DAN i ONE TREE HILL! :O Usch att man kan vara så patetisk och dum i huvet som han är i serien, visst det är ju bara film men vadå, han är ju störd! :O

Nu blir det till att fortsätta titta på de, imorgon har jag "verkligen" någonting att se fram emot, PLUGGA! :(


/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0