Blandat!

Måste plugga men jag orkar verkligen inte.. Har prov imorgon och det känns som om jag kommer faila så sjukt hårt.. Kanske är för jag är trött nu och när man blir trött blir man irriterad och då går allt ner för-.- Men sån ska jag inte vara idag, Vill bara lägga mig och kolla på en film och mysa i min säng men neej de går inte för de är för kallt och min dator är kvar i skolan för den ska på lagning imorgon känns bra eller hur? :)

Så nu sitter jag på mina bröders dator och hitta massa fina, Roliga & gamla bilder som jag tycker är kul att se, väcker lite känslor och mysigt så där! =)
jag längtar verklige  jätte mycket till sommarlovet just nu, finns inget bättre! Men det är dumt att klaga nu när solen äntligen börjat titta fram igen! (:

Nu blire lite bilder sen sommar 09 och innan dess.. jag bjuder på de


Bella och jag :)


9:1 Klassen jag gick i, Balen 09. Ett minne =)

Kommer mer bilder sen men nej nu måste jag plugga! Ha de kanonisccch! (Y)

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0