Du lyckades Patric!

Meeen Okej, 
 

Går dagen var så sjukt bra.. En dag/kväll jag kommer minnas ett tag fram över! :D

Dagen har vart bra, har skönaste läraren på Naturkunskapen (ALEX). Han bryr sig inte om man sitter på FB eller Bloggen. Han säger inte ens någonting och det är nog de skönaste läraren på länge.. Jag gillar!

Sen har vi em MuPP i våran klass vid namnet Patric Karlsson som är bra dum i bland.. Vissa är alergiska mot parfym men inte fan fattar han de så han går och sprutar sönder hela klassrummet. Så jag och Clara blir helt tunga i huvet och mår illa! Grattis Patric du lyckades! (Y)

Idag ska jag hem och göra mat, ut och gå och sen ner och gymma skulle jag tro om jag orkar! Eller så kör jag yoga! Länge sen nu, Faan! :(

Me like you a lot! ♥
Helgen kommer bli tung... Mycket tajt mellan saker och ting så det är bara att ligga i hårt vill säga! :) Hör av er om ni vill ha kuuuuul! :D

/ En busig tjej på JB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0