Folk tror så mycket!

Folk säger att de vet hur vi/jag känner.. Tro mig ni kommer aldrig känna de först ni är i samma sits själv!

Mamma!!

Du är bland de bästa som hönt mig..

Du är bland de finaste som finns..

Du är helt otrolig..

Jag vill verkligen att du klara det här nu..

Vi tänker på dig..

Vi kommer så ofta vi kan..

Jag älskar dig! Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta! Spelar ingen roll vad som händer, Du är du och du är speciell för mig!

Vill bara se dig stå och må bra! Allt jag begär att du kommer på fötter igen, skratta, må bra,vara glad! Kunna träffa oss! ♥


Har ingenting med det över att göra!!

Det finns så mycket snack som går, men snacka för fan inte innan ni vet vad som stämmer och inte!
Säg inte att ni vet, säg inte att ni känner den smärtan!
Vissa vet inte hur det känns med såna saker som kommer och går, luckor som öppnas och stängs..
Ingen människa i världen är PERFEKT & Ingen är heller värdelös, Alla har lika stort värde.. Alla har lika stor rätt att leva! Lek ingenting ni inte är, Va den du/ni vill och står för det! Men då ska man också vara den när det går ner för!


Jag tycker om att känna dig!
tycker om att veta att du finns där..
tycker om att veta att du lyssnar när de är någonting.
Jag vet att du aldrig kommer försvinna hur mycket du än säger att det kommer bli så!
Jag vet vem du är, jag vet hur du är..
Jag vet att de finns en mening där någonstans! ♥


/ Mimmi Gustafsson!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0