Galen vinst! =)

Tjenispenis!

Har precs spelat match och är hur trött som helst... De flesta ska till skutskär utom Jag, Amada & Madeleine verkar det som.. Fattar inte hur Frida orkar efter 2 matcher och det är ju inte lite den galna tjejen springer.. Men jag älskar människan för de!

Idag satt jag, Amanda och Madeleine i idrottshallen från 12 till 20 kanske?
Vi satt och diskutera massa som både va sorligt men ändå skönt, och sånt vi undra över och tycker är överskattat..  Det här med älskar dig hit och älskar dig dit, Alla människor i världen utnyttjar de helt sjukt överdriver mycket och jag fattar ärligt inte varför man säger att man älskar någon man kanske träffa en, två gånger. Det är väl bara allmänt patetiskt?

Vi spela i allafall match idag mot Teknologerna och jag personligen är inte alls nöjd med min insatts men vi måste ju vart bra GRYMMA efter som att vi vinner med 10-4.. Jag tog det inte som någon super vinst direkt. En vinst är ju alltid en vinst! :) Men herre gud vad vissa av er kämpar och jag tycker verkligen grymt mycket om att spela back med Madeliene! Måste fortsättas! Måste säga att vi slet galet idag och vinsten va vi verkligen värda!!

Vill inte blogga idag egentligen för jag är så grymt trött och vill bara sova men jag får besök av en jätte fin tjej vid namnet Lovis! (Y) Saknat henne!


Glad innebandy tjej!


Lika röd i ansiktet efter varje match!
Jag är lika röd i ansiktet som Storvretas färger på tröjorna.
Eller hur var de Amanda? :P

Pusss / Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0