Grejt day! (Y)

Bloggrekord! töntigt nog!

Jag älskar när min mobil dör i skolan så man får tag på folk man ska träffa..

Men idag va det i allfall en grymt bra dag, först skolan som gick helt kanon, redovisning som jag hatar gick kanon, sen special idrott och den kunde man väl vara med på idag! Synd bara att man hamnar i grupper där tjejerna bara jobbar det vill säga jag och Sandra! :D Hehe,


idag har jag vart och fikat med två riktigt söta människor och båda gör mig så sjukt glad! :)


De är vid namnet Ida & Margit! fikade på storken, såklart åt jag kladdis!
Ida och jag har nog skrattat ikapp. Idag många tabbar men det är ju latch när man har kul!

Ida och jag kan göra våra misstag men vi är iallafall oss själva även mitt på stan, morgon som kväll! Jag älskart!
hon gjorde verkligen mig glad idag! hon var själv hur glad och gullig som helst..

Men  aa våra tabbar!:

Hoppa in i en tant
Springa på en tant
välta en kartong med Äpplen i på en turkis!
skratta så folk kollar satan på tåget
buga & bocka :)
träffa någon människa på storken man dock inte ville!!


Men vadå vi är ju trevliga i allafall! finns så mycket mer som kan berättas men har inte tid. måste fixa till lite innan M kommer!  Ska nog träffa lite glada Flickor och Grabbar! :D

Vart frågad om någonting riktigt skoj idag, men behåller den lille hemligheten tills jag vet säkert! :D Jag är typ hyper glad!!

Braaa dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAH sitter och skrattar åt ditt inlägg! xD Tanten var ju bäst när du verkligen hoppade på henne! Och så onödiga saker vi skrattade åt på tåget. Tillslut skrattade jag bara för att du skrattade. Hahahah xD Ojojoj, det får vi göra om ! :D Men jag får fan se till att gå av på rätt station. Seriöst, där är ett bevis på att jag var övertrött! xD

2010-03-06 @ 00:01:02
URL: http://cookiiees.blogg.se/
Postat av: Margit

Hahah, Ni var galet flumm. Men det gillades, vi lär göra om detta :D

2010-03-06 @ 00:30:52
URL: http://margiitcarlsson.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Asså tjejer, ni är fan för bra asså!



Margit, Jag håller helt klart med dig när det gäller att göra om det! (Y)



Ida, haha aa rätt station skulle väl inte vara fel, Du börja ju garva på tåget så det va dig vi skratta åt! Men faan vilken värd dag! Helt klart kanon! :)

Övertrött, haha bara förnamnet!

2010-03-06 @ 00:35:14
URL: http://mimgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0